Jak być skutecznym w sprzedaży B2B
Czytaj więcej…
Temat: Jak być skutecznym w sprzedaży B2B
Czas trwania: 03:34:13
Data publikacji: 26.05.2014
Data aktualizacji: —
Fundamenty sprzedaży B2B02:12
Przygotowanie do sprzedaży - trampolina handlowca39:32
2. Źródła informacji o ofercie05:39
3. Analiza konkurencji – zestawienie05:57
4. Analiza konkurencji – źródła informacji01:45
5. Co wyróżnia moją ofertę03:27
6. Budowanie przewagi konkurencyjnej04:03
7. Miejsce sprzedaży w firmie03:27
8. Referencje05:34
9. Oferta ogólna05:49
Budowanie bazy potencjalnych klientów29:35
11. Ranga Klienta05:21
12. Poszukiwanie klientów – bazy teleadresowe i wyszukiwarka04:05
13. Poszukiwanie klientów – federacje i zrzeszenia02:30
14. Poszukiwanie klientów – portale branżowe i społecznościowe01:48
15. Poszukiwanie klientów – targi, konferencje, seminaria02:18
16. Narzędzie do tworzenia bazy potencjalnych klientów – Excel03:37
17. Zarządzanie bazą03:33
Inicjowanie kontaktów sprzedażowych przez telefon30:28
19. Sekretariat – czyli pierwszy etap budowania relacji07:09
20. Pretekst do rozmowy – jak zacząć05:12
21. Korzyści dla klienta płynące ze spotkania03:31
22. Radzenie sobie z obiekcjami klienta04:08
23. Przykładowy przebieg rozmowy telefonicznej02:20
24. Mail podsumowujący ustalenia02:23
25. Klient odmawia spotkania02:22
Przygotowanie do pierwszego spotkania z klientem11:42
Otwarcie spotkania - budowanie relacji20:20
Badanie potrzeb23:59
Prezentowanie oferty13:57
Odpowiedź na zastrzeżenia Klienta11:30
Finalizacja transakcji11:36
Podtrzymywanie długotrwałych relacji18:00
Zakończenie01:22
Jak być skutecznym w sprzedaży B2B – Szkolenie dla Przedstawicieli Handlowych i ich Szefów
Zespół merytoryczny, który przygotował szkolenie, w ciągu ostatnich 10 lat:
- Sprzedał usługi w sektorze B2B na łączną kwotę 73 764 152,00 PLN netto.
- Sprzedał usługi dla największych firm w Polsce, takich jak: CANAL+, EUROBANK, VOLKSWAGEN, DULUX, NASZA KLASA oraz POLPHARMA.
- Pomógł zwiększyć sprzedaż ponad 50 Małym i Średnim firmom.
- Wprowadził na rynek ponad 10 nowych usług i produktów.
O szkoleniu:
W szkoleniu Jak być skutecznym w sprzedaży B2B, dokładnie omawiamy wszystkie aspekty decydujące o skuteczności działań podejmowanych przez handlowców w Polsce. Skupiamy się na skutecznym prowadzeniu procesu sprzedaży krok po kroku – od przygotowania się do pierwszej sprzedaży, aż po dokonywanie powtórnych transakcji. Precyzyjnie omawiamy solidne fundamenty, bez których nawet stosując najlepsze techniki, przedstawione w naszym szkoleniu, nie doprowadzimy do podpisania umowy.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie:
Szkolenie Jak być skutecznym w sprzedaży B2B to idealne szkolenie dla Ciebie, jeśli odpowiadasz za sprzedaż usług lub produktów B2B – jesteś handlowcem, przedstawicielem handlowym, managerem w dziale sprzedaży.
Jeżeli zastanawiasz się nad rozpoczęciem działań sprzedażowych, np. otwierasz własną działalność, zmieniasz zawód lub przejmujesz nowe obowiązki sprzedażowe w firmie, w której pracujesz.
To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś świeżo po studiach i nie miałeś wcześniej doświadczeń w sprzedaży a aplikujesz na stanowisko związane ze sprzedażą w B2B.
W trakcie szkolenia dowiesz się:
- Jak przygotować się do sprzedaży i zbudować wartościową bazę potencjalnych Klientów.
- W jaki sposób inicjować kontakty sprzedażowe przez telefon i doprowadzić do spotkania.
- Jak przygotować się do pierwszego spotkania z Klientem i jak je poprowadzić.
- Co robić aby budować pozytywną relację z Klientami.
- Jak odkryć prawdziwe potrzeby Klienta.
- Jak dobierać argumenty sprzedażowe, aby przekonały Twojego Klienta.
- W jaki sposób profesjonalnie zaprezentować ofertę.
- W jaki sposób skutecznie radzić sobie z zastrzeżeniami Klienta.
- Jakie są najskuteczniejsze techniki finalizowania transakcji.
- W jaki sposób prowadzić długotrwałą relację z Klientem.
Dlaczego warto:
Sposoby postępowania przedstawione w szkoleniu „Jak być skutecznym w sprzedaży B2B” pozwolą uniknąć Ci zmarnowanych godzin i niepotrzebnych błędów, kierując Cię od razu na skuteczne działania sprzedażowe. Autorom szkolenia pozwoliły one sprzedać usługi i produkty za ponad 73 miliony złotych. Chcesz zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży? Zacznij teraz!
Marek Guzowski
Wierzy, że spotkanie ma sens tylko wtedy,
kiedy uczestnicy wypracowują coś nowego,
kiedy jest stworzona przestrzeń do rozmowy
oraz kiedy na koniec podejmowane są wiążące decyzje. W innym wypadku lepiej bowiem wysłać e-mail.
Doświadczenie w kierowaniu ludźmi
i m.in w prowadzeniu spotkań zdobywał zarządzając agencją Ciszewski Marketing Sportowy (obecnie część MSL Group), pełniąc funkcję Project Managera projektów szkoleniowych i marketingowych oraz prezesa organizacji pozarządowych,
gdzie zarządzał ponad 100 osobowym zespołem wolontariuszy. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w inQuest. Jest współtwórcą inAkademii.
Jest doświadczonym trenerem, coachem i konsultantem biznesu w zakresie rozwoju osobistego, HRM, zarządzania, przywództwa, mediacji i szeroko pojętych kompetencji miękkich. Pracował m.in. dla Allianz, CANAL+, Hewlett-Packard, Nasza-Klasa.pl, NIVEA, UEFA. Prowadzi zajęcia na SWPS.
Dodatkowa zawartość dostępna po wykupieniu dostępu premium. W celu uzyskania większej ilości informacji skontaktuj się z nami!
l.p. | Nazwa pliku | Pobierz | |
1. | Analiza konkurencji | (.pdf) | (.doc) |
2. | Bank korzyści dla Klienta płynących ze spotkania | (.pdf) | (.doc) |
3. | Bank pretekstów do przejścia przez sekretariat | (.pdf) | (.doc) |
4. | Bank pretekstów do rozmowy | (.pdf) | (.doc) |
5. | Baza potencjalnych klientów | (.pdf) | (.xls) |
6. | Profil Klienta | (.pdf) | (.xls) |
7. | Przykładowy e-mail „Podsumowanie ustaleń” | (.pdf) | (.doc) |
8. | Przykładowy e-mail „Potwierdzenie spotkania” | (.pdf) | (.doc) |
9. | Ranga Klienta | (.pdf) | (.xls) |
Dodatkowa zawartość dostępna po wykupieniu dostępu premium. W celu uzyskania większej ilości informacji skontaktuj się z nami!
Tags: Marek Guzowski
This entry was posted on niedziela, maj 25th, 2014 at 23:17
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.