Jak być skutecznym w sprzedaży B2B

2 years, 11 months ago 0
Posted in: Szkolenie


Opis szkolenia

W szkoleniu Jak być skutecznym w sprzedaży B2B, dokładnie omawiamy wszystkie aspekty decydujące o skuteczności działań podejmowanych przez handlowców w Polsce. Skupiamy się na skutecznym prowadzeniu procesu sprzedaży krok po kroku – od przygotowania się do pierwszej sprzedaży, aż po dokonywanie powtórnych transakcji. Precyzyjnie omawiamy solidne fundamenty, bez których nawet stosując najlepsze techniki, przedstawione w naszym szkoleniu, nie doprowadzimy do podpisania umowy.
Czytaj więcej…

Informacje o szkoleniu
Autor: Marek Guzowski
Temat: Jak być skutecznym w sprzedaży B2B
Czas trwania: 03:34:13
Data publikacji: 26.05.2014
Data aktualizacji:
Obejrzyj więcej kursów tego trenera

Fundamenty sprzedaży B2B02:12

Przygotowanie do sprzedaży - trampolina handlowca39:32

Budowanie bazy potencjalnych klientów29:35

Inicjowanie kontaktów sprzedażowych przez telefon30:28

Przygotowanie do pierwszego spotkania z klientem11:42

Otwarcie spotkania - budowanie relacji20:20

Badanie potrzeb23:59

Prezentowanie oferty13:57

Odpowiedź na zastrzeżenia Klienta11:30

Finalizacja transakcji11:36

Podtrzymywanie długotrwałych relacji18:00

Zakończenie01:22

Jak być skutecznym w sprzedaży B2B – Szkolenie dla Przedstawicieli Handlowych i ich Szefów

Zespół merytoryczny, który przygotował szkolenie, w ciągu ostatnich 10 lat:

  • Sprzedał usługi w sektorze B2B na łączną kwotę 73 764 152,00 PLN netto.
  • Sprzedał usługi dla największych firm w Polsce, takich jak: CANAL+, EUROBANK, VOLKSWAGEN, DULUX, NASZA KLASA oraz POLPHARMA.
  • Pomógł zwiększyć sprzedaż ponad 50 Małym i Średnim firmom.
  • Wprowadził na rynek ponad 10 nowych usług i produktów.

 

O szkoleniu:

W szkoleniu Jak być skutecznym w sprzedaży B2B, dokładnie omawiamy wszystkie aspekty decydujące o skuteczności działań podejmowanych przez handlowców w Polsce. Skupiamy się na skutecznym prowadzeniu procesu sprzedaży krok po kroku – od przygotowania się do pierwszej sprzedaży, aż po dokonywanie powtórnych transakcji. Precyzyjnie omawiamy solidne fundamenty, bez których nawet stosując najlepsze techniki, przedstawione w naszym szkoleniu, nie doprowadzimy do podpisania umowy.
 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie:

Szkolenie Jak być skutecznym w sprzedaży B2B to idealne szkolenie dla Ciebie, jeśli odpowiadasz za sprzedaż usług lub produktów B2B – jesteś handlowcem, przedstawicielem handlowym, managerem w dziale sprzedaży.
Jeżeli zastanawiasz się nad rozpoczęciem działań sprzedażowych, np. otwierasz własną działalność, zmieniasz zawód lub przejmujesz nowe obowiązki sprzedażowe w firmie, w której pracujesz.
To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś świeżo po studiach i nie miałeś wcześniej doświadczeń w sprzedaży a aplikujesz na stanowisko związane ze sprzedażą w B2B.
 

W trakcie szkolenia dowiesz się:

  • Jak przygotować się do sprzedaży i zbudować wartościową bazę potencjalnych Klientów.
  • W jaki sposób inicjować kontakty sprzedażowe przez telefon i doprowadzić do spotkania.
  • Jak przygotować się do pierwszego spotkania z Klientem i jak je poprowadzić.
  • Co robić aby budować pozytywną relację z Klientami.
  • Jak odkryć prawdziwe potrzeby Klienta.
  • Jak dobierać argumenty sprzedażowe, aby przekonały Twojego Klienta.
  • W jaki sposób profesjonalnie zaprezentować ofertę.
  • W jaki sposób skutecznie radzić sobie z zastrzeżeniami Klienta.
  • Jakie są najskuteczniejsze techniki finalizowania transakcji.
  • W jaki sposób prowadzić długotrwałą relację z Klientem.

 

Dlaczego warto:

Sposoby postępowania przedstawione w szkoleniu „Jak być skutecznym w sprzedaży B2B” pozwolą uniknąć Ci zmarnowanych godzin i niepotrzebnych błędów, kierując Cię od razu na skuteczne działania sprzedażowe. Autorom szkolenia pozwoliły one sprzedać usługi i produkty za ponad 73 miliony złotych. Chcesz zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży? Zacznij teraz!

Marek Guzowski

Marek Guzowski

Wierzy, że spotkanie ma sens tylko wtedy,
kiedy uczestnicy wypracowują coś nowego,
kiedy jest stworzona przestrzeń do rozmowy
oraz kiedy na koniec podejmowane są wiążące decyzje. W innym wypadku lepiej bowiem wysłać e-mail.
 
Doświadczenie w kierowaniu ludźmi
i m.in w prowadzeniu spotkań zdobywał zarządzając agencją Ciszewski Marketing Sportowy (obecnie część MSL Group), pełniąc funkcję Project Managera projektów szkoleniowych i marketingowych oraz prezesa organizacji pozarządowych,
gdzie zarządzał ponad 100 osobowym zespołem wolontariuszy. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w inQuest. Jest współtwórcą inAkademii.
 
Jest doświadczonym trenerem, coachem i konsultantem biznesu w zakresie rozwoju osobistego, HRM, zarządzania, przywództwa, mediacji i szeroko pojętych kompetencji miękkich. Pracował m.in. dla Allianz, CANAL+, Hewlett-Packard, Nasza-Klasa.pl, NIVEA, UEFA. Prowadzi zajęcia na SWPS.

Dodatkowa zawartość dostępna po wykupieniu dostępu premium. W celu uzyskania większej ilości informacji skontaktuj się z nami!

l.p. Nazwa pliku Pobierz
1. Analiza konkurencji (.pdf) (.doc)
2. Bank korzyści dla Klienta płynących ze spotkania (.pdf) (.doc)
3. Bank pretekstów do przejścia przez sekretariat (.pdf) (.doc)
4. Bank pretekstów do rozmowy (.pdf) (.doc)
5. Baza potencjalnych klientów (.pdf) (.xls)
6. Profil Klienta (.pdf) (.xls)
7. Przykładowy e-mail „Podsumowanie ustaleń” (.pdf) (.doc)
8. Przykładowy e-mail „Potwierdzenie spotkania” (.pdf) (.doc)
9. Ranga Klienta (.pdf) (.xls)

Dodatkowa zawartość dostępna po wykupieniu dostępu premium. W celu uzyskania większej ilości informacji skontaktuj się z nami!

Comments are closed.