Pomoc

W inAkademii staramy się na bieżąco odpowiadać na nurtujące użytkowników pytania, opracowując jednocześnie listę najczęściej zadawanych pytań (FAQ).
 
Pytania i odpowiedzi, dotyczące konkretnych szkoleń, znajdują się bezpośrednio na stronach poszczególnych szkoleń w zakładce „Dowiedz się więcej”.
 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami!

e. bok@inakademia.pl
t.  +48 535 582 800

 
Pracujemy od pn. do pt. w godzinach
od 9:00 do 16:00.

Jakie programy muszę mieć zainstalowane (wymagania systemowe) żeby móc oglądać szkolenia w inAkademii?

Cenimy Twój czas i zasoby, dlatego jedyne czego potrzebujesz – to najnowsza przeglądarka internetowa.

inAkademię można przeglądać również na urządzeniach przenośnych, w których wbudowana przeglądarka w zupełności wystarczy, aby mieć pełen dostęp do jej zasobów.

Jaki komputer (wymagania sprzętowe) niezbędny jest do korzystania z inAkademii?

Dbamy o to, aby nasze filmy były najlepszej jakości – nie tylko merytorycznej, ale również estetycznej. Dlatego oferujemy obraz w standardzie High Definition (HD). Aby w pełni cieszyć się obrazem w najwyższej rozdzielczości, Twój komputer powinien posiadać co najmniej następująca konfigurację (komputery kupione po 2007 roku powinny sobie radzić z filmami HD bez problemu):

  • Dwurdzeniowy procesor o taktowaniu min. 2GHz (Intel Core 2 Duo E4500 lub AMD Athlon X2 4800+)
  • Karta graficzna – Radeon HD 3200 lub GeForce 8200
  • Opcjonalnie: Monitor obsługujący rozdzielczość 1920×1080 (Właśnie w takiej rozdzielczości powstają filmy HD, a co za tym idzie, w takiej będą się najlepiej prezentować)
  • Stały dostęp do internetu o prędkości min. 2mbit/s (w celu ciągłego odtwarzania filmu. Nadal możliwe jest odtworzenie filmu na słabszym łączu, po poprzedzającym zbuforowaniu, czyli pobraniu części filmu przez przeglądarkę)

Dla osób z komputerami o słabszej konfiguracji istnieje opcja wyłączenia jakości HD. Wystarczy tylko w odtwarzaczu filmów nacisnąć guzik „HD” (by zabarwił się na szaro), a wtedy film płynnie powinien odtworzyć się na starszych konfiguracjach.

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z portalu inAkademia.pl?

inAkademię mozna przeglądać na każdym komputerze z dostępem do internetu i przeglądarka internetową. Możesz więc korzystać z inAkademii przy stacjonarnym komputerze, laptopie, tablecie, smartfonie, konsoli do gier czy nawet telewizorze.

Ile mam czasu na przejście jednego szkolenia?

inAkademia działa na zasadzie czasowego dostępu. W wybranym pakiecie czasowym (3,6 lub 12 miesięcy) wykupione szkolenie możesz odtwarzać dowolną liczbę razy.

Czy mogę wrócić do raz obejrzanego szkolenia?

Tak! W ramach aktywnego abonamentu, użytkownik który wykupił dany abonament możne oglądać dowolne szkolenie nieograniczoną ilość razy.

Czy mogę zasugerować twórcom inAkademia.pl jakie szkolenia chciałbym przejść w przyszłości?

Tak! Jesteśmy otwarci na sugestie naszych użytkowników. Napisz do Nas na adres bok@inakademia.pl

W jaki sposób można dokonać płatności za kursy?

inAkademia korzysta z wygodnego sposobu płatności – poprzez Przelewy24. Jeżeli potrzebujesz opłacić dostęp klasycznym przelewem – daj nam znać na bok@inakademia.pl

W jaki sposób mogę dokonać płatności jeśli mieszkam za granicą?

Metody płatności nie są uzależnione od kraju, w którym mieszkasz. inAkademia korzysta z wygodnego sposobu płatności – poprzez Przelewy24. Jeżeli potrzebujesz opłacić dostęp klasycznym przelewem – daj nam znać na bok@inakademia.pl