Pomoc
W inAkademii staramy się na bieżąco odpowiadać na nurtujące użytkowników pytania, opracowując jednocześnie listę najczęściej zadawanych pytań (FAQ).
Pytania i odpowiedzi, dotyczące konkretnych szkoleń, znajdują się bezpośrednio na stronach poszczególnych szkoleń w zakładce „Dowiedz się więcej”.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami!
e. bok@inakademia.pl
t. +48 535 582 800
Pracujemy od pn. do pt. w godzinach
od 9:00 do 16:00.
Jakie programy muszę mieć zainstalowane (wymagania systemowe) żeby móc oglądać szkolenia w inAkademii?
Cenimy Twój czas i zasoby, dlatego jedyne czego potrzebujesz – to najnowsza przeglądarka internetowa.
- Google Chrome
- Mozilla Firefox (wersja niższa niż 21 wymaga wtyczki Adobe Flash Player)
- Apple Safari
- Microsoft Internet Explorer (wersja niższa niż 11 wymaga wtyczki Adobe Flash Player)
inAkademię można przeglądać również na urządzeniach przenośnych, w których wbudowana przeglądarka w zupełności wystarczy, aby mieć pełen dostęp do jej zasobów.
Jaki komputer (wymagania sprzętowe) niezbędny jest do korzystania z inAkademii?
Dbamy o to, aby nasze filmy były najlepszej jakości – nie tylko merytorycznej, ale również estetycznej. Dlatego oferujemy obraz w standardzie High Definition (HD). Aby w pełni cieszyć się obrazem w najwyższej rozdzielczości, Twój komputer powinien posiadać co najmniej następująca konfigurację (komputery kupione po 2007 roku powinny sobie radzić z filmami HD bez problemu):
- Dwurdzeniowy procesor o taktowaniu min. 2GHz (Intel Core 2 Duo E4500 lub AMD Athlon X2 4800+)
- Karta graficzna – Radeon HD 3200 lub GeForce 8200
- Opcjonalnie: Monitor obsługujący rozdzielczość 1920×1080 (Właśnie w takiej rozdzielczości powstają filmy HD, a co za tym idzie, w takiej będą się najlepiej prezentować)
- Stały dostęp do internetu o prędkości min. 2mbit/s (w celu ciągłego odtwarzania filmu. Nadal możliwe jest odtworzenie filmu na słabszym łączu, po poprzedzającym zbuforowaniu, czyli pobraniu części filmu przez przeglądarkę)
Dla osób z komputerami o słabszej konfiguracji istnieje opcja wyłączenia jakości HD. Wystarczy tylko w odtwarzaczu filmów nacisnąć guzik „HD” (by zabarwił się na szaro), a wtedy film płynnie powinien odtworzyć się na starszych konfiguracjach.
Na jakich urządzeniach mogę korzystać z portalu inAkademia.pl?
inAkademię mozna przeglądać na każdym komputerze z dostępem do internetu i przeglądarka internetową. Możesz więc korzystać z inAkademii przy stacjonarnym komputerze, laptopie, tablecie, smartfonie, konsoli do gier czy nawet telewizorze.
Ile mam czasu na przejście jednego szkolenia?
inAkademia działa na zasadzie czasowego dostępu. W wybranym pakiecie czasowym (3,6 lub 12 miesięcy) wykupione szkolenie możesz odtwarzać dowolną liczbę razy.
Czy mogę wrócić do raz obejrzanego szkolenia?
Tak! W ramach aktywnego abonamentu, użytkownik który wykupił dany abonament możne oglądać dowolne szkolenie nieograniczoną ilość razy.
Czy mogę zasugerować twórcom inAkademia.pl jakie szkolenia chciałbym przejść w przyszłości?
Tak! Jesteśmy otwarci na sugestie naszych użytkowników. Napisz do Nas na adres bok@inakademia.pl
W jaki sposób można dokonać płatności za kursy?
inAkademia korzysta z wygodnego sposobu płatności – poprzez Przelewy24. Jeżeli potrzebujesz opłacić dostęp klasycznym przelewem – daj nam znać na bok@inakademia.pl
W jaki sposób mogę dokonać płatności jeśli mieszkam za granicą?
Metody płatności nie są uzależnione od kraju, w którym mieszkasz. inAkademia korzysta z wygodnego sposobu płatności – poprzez Przelewy24. Jeżeli potrzebujesz opłacić dostęp klasycznym przelewem – daj nam znać na bok@inakademia.pl