Jak prowadzić spotkania kreatywne i robocze

4 years ago 0
Posted in: Szkolenie


Opis szkolenia

W szkoleniu Jak prowadzić spotkania kreatywne i robocze, szczegółowo przedstawiamy jak należy postępować aby przeprowadzić skuteczne spotkania. Omawiamy co należy zrobić jeszcze przed spotkaniem oraz tuż po nim, aby przyniosło ono wymierne efekty i korzyści dla wszystkich jego uczestników. Poznasz najważniejsze zasady i niuanse, dzięki którym Twoje spotkania będą prowadzone sprawnie, a co najważniejsze – skutecznie.
Czytaj więcej…

[/textbox]

Informacje o szkoleniu
Autor: Marek Guzowski
Temat: Jak prowadzić spotkania kreatywne i robocze
Czas trwania: 01:06:32
Data publikacji: 01.08.2013
Data aktualizacji:
Obejrzyj więcej szkoleń tego trenera

  • Jak być skutecznym w sprzedaży B2B

    Handshake - Hand holding on black backgroundWszyscy sprzedajemy w sytuacjach prywatnych i zawodowych.
    Przekonujemy małżonka do naszej propozycji spędzenia urlopu sprzedając wizję ...

Wstęp01:44

Przygotowanie do spotkania11:11

Zapraszanie uczesntików12:33

Prowadzenie spotkania11:32

Spotkania kreatywne11:23

Spotkania robocze06:42

Trudni uczestnicy06:59

Zakończenie02:46

Jak prowadzić spotkania kreatywne i robocze.

Zespół merytoryczny, który przygotował szkolenie, w ciągu ostatnich 10 lat:

  • Przeprowadził ponad 60 kreatywnych sesji marketingowych i strategicznych dla zespołów decyzyjnych.
  • Przeprowadził blisko 1 000 spotkań roboczych w firmach i organizacjach pozarządowych.
  • Szkolił kluczowych pracowników największych polskich firm z efektywnego prowadzenia spotkań

 

O szkoleniu:

W szkoleniu Jak prowadzić spotkania kreatywne i robocze, szczegółowo przedstawiamy jak należy postępować aby przeprowadzić skuteczne spotkania. Omawiamy co należy zrobić jeszcze przed spotkaniem oraz tuż po nim, aby przyniosło ono wymierne efekty i korzyści dla wszystkich jego uczestników. Poznasz najważniejsze zasady i niuanse, dzięki którym Twoje spotkania będą prowadzone sprawnie, a co najważniejsze – skutecznie.
Z pewnością byłeś na spotkaniu, na którym nie powinieneś być lub marzyłeś, żeby jak najszybciej się skończyło. Jak wygląda klasyczne złe spotkanie? Nie ma końca, nie ma agendy, nie ma celu, kończy się niczym. Zastanawiałeś się kiedyś, co czują uczestnicy Twoich spotkań?
 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie:

Szkolenie Jak prowadzić spotkania kreatywne i robocze jest idealne dla Ciebie, jeśli jesteś osobą zarządzającą pracą firmy, działu lub grupy projektowej, a do Twoich obowiązków należy organizowanie lub prowadzenie spotkań.

Jest bardziej niż prawdopodobne, że nawet jeśli do tej pory nie prowadziłeś spotkań to wkrótce staniesz przed takim wyzwaniem– warto się do tego dobrze przygotować, gdyż jest to idealna szansa do pokazania się z najlepszej strony przed osobami decyzyjnymi w Twojej organizacji.
 

W trakcie szkolenia dowiesz się:

  • Jak przygotować się do spotkania.
  • Kogo zaprosić na spotkanie i w jakiś sposób zrobić to skutecznie.
  • Jak stworzyć agendę spotkania i do czego jest Ci ona potrzebna.
  • W jaki sposób przygotować miejsce spotkania i gdzie najlepiej organizować spotkanie.
  • Co robić w sytuacjach problematycznych.
  • Jak radzić sobie z trudnymi uczestnikami.
  • Jak kontrolować czas, żeby spotkanie nie trwało zbyt długo.
  • Jak prowadzić spotkanie kreatywne, a jak robocze.
  • Co zrobić po spotkaniu.

 

Dlaczego warto:

Z badań wynika, że przyczyną największej straty czasu, zarówno dla menedżerów jak i specjalistów są nieefektywne i zbyt długie spotkania. Często w tygodniu uczestniczymy w kilku spotkaniach a czas poświęcony na nie to godziny, które możemy wykorzystać efektywnie lub zmarnować. Sprawdź jak wykorzystać czas na spotkania maksymalnie efektywnie i upewnij się, że prowadzone przez Ciebie spotkania będą dla uczestników cennym narzędziem do realizacji celów a nie przeszkodą, przez którą trzeba przebrnąć. Zacznij teraz!

Marek Guzowski

Marek Guzowski

Wierzy, że spotkanie ma sens tylko wtedy,
kiedy uczestnicy wypracowują coś nowego,
kiedy jest stworzona przestrzeń do rozmowy
oraz kiedy na koniec podejmowane są wiążące decyzje. W innym wypadku lepiej bowiem wysłać e-mail.
 
Doświadczenie w kierowaniu ludźmi
i m.in w prowadzeniu spotkań zdobywał zarządzając agencją Ciszewski Marketing Sportowy (obecnie część MSL Group), pełniąc funkcję Project Managera projektów szkoleniowych i marketingowych oraz prezesa organizacji pozarządowych,
gdzie zarządzał ponad 100 osobowym zespołem wolontariuszy. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w inQuest. Jest współtwórcą inAkademii.
 
Jest doświadczonym trenerem, coachem i konsultantem biznesu w zakresie rozwoju osobistego, HRM, zarządzania, przywództwa, mediacji i szeroko pojętych kompetencji miękkich. Pracował m.in. dla Allianz, CANAL+, Hewlett-Packard, Nasza-Klasa.pl, NIVEA, UEFA. Prowadzi zajęcia na SWPS.

Dodatkowa zawartość dostępna po wykupieniu dostępu premium.
W celu uzyskania większej ilości informacji skontaktuj się z nami!

l.p. Nazwa pliku Pobierz
1. Karta organizatora spotkania (.pdf) (.doc)
2. Agenda (.pdf) (.doc)
3. Podsumowanie spotkania (.pdf) (.doc)
4. Podsumowanie kursu (.pdf)

Dodatkowa zawartość dostępna po wykupieniu dostępu premium.
W celu uzyskania większej ilości informacji skontaktuj się z nami!

Dodatkowa zawartość dostępna po wykupieniu dostępu premium.
W celu uzyskania większej ilości informacji skontaktuj się z nami!

Comments are closed.