Jak prowadzić efektywne działania Public Relations

3 years, 1 month ago 0
Posted in: Szkolenie


Opis szkolenia

W szkolenie Jak prowadzić efektywne działania Public Relations szczegółowo omawiamy profesjonalne sposoby działań PR prowadzące do osiągnięcia wysokiej skuteczności w tym obszarze. Pokazujemy jak samodzielnie przygotować i prowadzić działania PR w firmie, jak efektywnie współpracować z agencją PR oraz jak korzystać z dostępnych w branży narzędzi i które z nich będą najefektywniejsze w naszej konkretnej sytuacji. Przedstawiamy najlepsze praktyki i niuanse Media Relations a także przekazujemy szczegółową instrukcję organizowania skutecznych konferencji prasowych. W szkoleniu poruszone zostały również aspekty etyki oraz niezbędnych działań w sytuacji kryzysu wizerunkowego. Czytaj więcej…

Informacje o szkoleniu
Autor: Karolina Gużda
Temat: Jak prowadzić efektywne działania Public Relations
Czas trwania: 02:54:15
Data publikacji: 20.03.2013
Data aktualizacji:

Efektywny Public Relations w organizacji05:07

Nawiązywanie współpracy z agencją PR20:41

Strategia PR22:25

Narzędzia Public Relations02:43

Narzędzia PR: Media Relations22:47

Narzędzia PR: Informacja prasowa16:07

Narzędzia PR: Konferencja prasowa38:16

Narzędzia PR: Internet21:37

Narzędzia PR: Działania niestandardowe06:45

Raportowanie wyników05:25

Etyka PR04:09

Trudne sytuacje w PR07:19

Zakończenie00:54

Jak prowadzić efektywne działania Public Relations

Zespół merytoryczny, który przygotował szkolenie, w ciągu ostatnich 10 lat:

  • Publikował materiały w największych polskich stacjach telewizyjnych, np. TVN, TVP i Polsat.
  • Publikował informacje prasowe w największych polskich gazetach, czasopismach oraz mediach internetowych, np. Gazeta Wyborcza, SuperExpress, Rzeczpospoolita,onet.pl i wp.pl.
  • Publikował materiały w największych polskich rozgłośniach radiowych, np. Radio Zet, Polskie Radio Trójka, Radio Eska.
  • Publikował informacje w ponad 90 lokalnych mediach, w tym m.in. wszystkich tytułach PolskaPresse (wydawca m.in. Dziennika Zachodniego, Dziennik Bałtycki, Polska The Times) i Rozgłośnie Regionalne Polskiego Radia.
  • Realizował projekty PR i marketingowe dla takich marek jak BNP Paribas, CANAL+, NIVEA, Cisowianka.

 

O szkoleniu:

W szkolenie Jak prowadzić efektywne działania Public Relations szczegółowo omawiamy profesjonalne sposoby działań PR prowadzące do osiągnięcia wysokiej skuteczności w tym obszarze. Pokazujemy jak samodzielnie przygotować i prowadzić działania PR w firmie, jak efektywnie współpracować z agencją PR oraz jak korzystać z dostępnych w branży narzędzi i które z nich będą najefektywniejsze w naszej konkretnej sytuacji. Przedstawiamy najlepsze praktyki i niuanse Media Relations a także przekazujemy szczegółową instrukcję organizowania skutecznych konferencji prasowych. W szkoleniu poruszone zostały również aspekty etyki oraz niezbędnych działań w sytuacji kryzysu wizerunkowego.
 
Działania Public Relations to kreowanie reputacji marki, firmy, produktu, osoby, usługi czy np. akcji społecznej. Reputacja wynika nie tylko z tego, co my robimy czy mówimy, ale przede wszystkim z tego, co myślą i mówią o nas inni. Warto zadbać, aby inni mówili o nas dobrze. Jak? Przede wszystkim komunikując się z naszym otoczeniem – z klientami, partnerami biznesowymi, pracownikami bądź dziennikarzami. Public Relations jest niczym innym jak świadomym zarządzaniem procesem komunikacji, w którym chodzi o to, aby odpowiednie osoby, w odpowiednim czasie, poprzez odpowiednie kanały komunikacji wyrobiły sobie dobre zdanie na nasz temat.
 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie:

Szkolenie Jak prowadzić efektywne działania PR jest idealne dla Ciebie, jeśli jesteś osobą, która odpowiada za wizerunek firmy – właścicielem, specjalistą ds. marketingu lub w codziennej pracy kontaktujesz się z dziennikarzami.
 
Jeżeli odpowiadasz za wybór lub współpracę z obsługującą Was agencją PR, z tego szkolenia dowiesz się jak dokonać najlepszego wyboru i czego oczekiwać od Twojej agencji.
 
To szkolenie z pewnością będzie rewelacyjne dla Ciebie jeśli stoisz przed wyzwaniem objęcia nowych obowiązków związanych z PR lub ubiegasz się o pracę, w której będziesz współuczestniczył w budowaniu relacji z mediami.
 

W trakcie szkolenia dowiesz się:

  • Co jest lepsze dla Twojej firmy: nawiązanie współpracy z agencją PR, samodzielne prowadzenie działań PR czy zatrudnienie specjalisty.
  • Jak wybrać najlepszą agencję PR.
  • Co to jest strategia PR i jak ją przygotować.
  • Jakich narzędzi PR używać w konkretnych sytuacjach.
  • Jak zbudować bazę mediów.
  • Jak nawiązywać i pielęgnować kontakty z dziennikarzami.
  • Jak przygotować profesjonalną i skuteczną informację prasową.
  • Jak przygotować konferencję.
  • W jaki sposób prowadzić działania PR w mediach społecznościowych.
  • Jak wykorzystać potencjał buzz marketingu.
  • Czy warto współpracować z blogerami i vlogerami. Co możesz zyskać na takiej współpracy.
  • Jak przygotować niestandardowe działania PR: imprezy, akcje i wydarzenia promocyjne.
  • Jakie znaczenie dla Twojej codziennej pracy ma kodeks etyczny PR.
  • Jak zapobiegać kryzysom i co robić, gdy jednak do nich dojdzie.

 

Dlaczego warto:

Nie masz wpływu na to, czy otoczenie myśli i mówi o Twojej firmie lub Tobie – z pewnością już to robi! Masz jednak wpływ na to w jaki sposób to robi i co konkretnie kojarzy się z organizacją, którą reprezentujesz. Sprawdź co robią najlepsi w tej branży aby zapewnić sobie odpowiedni PR. Zacznij teraz!

Karolina Gużda

Marek Guzowski

Jej domeną jest porządek i bycie na czas.
Na co dzień inspiruje wszystkich swoim pudełeczkiem z drugim śniadaniem i jednocześnie strofuje zawartością cukru w napojach gazowanych.
 
Jest doświadczonym managerem projektów Public Relations z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Zajmowała się zarządzaniem procesami komunikacji i kształtowaniem spójnego i korzystnego wizerunku organizacji instytucji kultury oraz firm z branży FMCG. Swobodnie porusza się po klasycznych
i nowych narzędziach promocyjno-komunikacyjnych jak np.: konferencje prasowe, imprezy promocyjne, eventy integracyjne oraz Media Relations i Social Media.
 
Przygotowywała strategię PR i koordynowała jej realizację m.in dla międzynarodowego festiwalu sztuki i kultury alternatywnej Slot Art Festival oraz Przeglądu Sztuki SURVIVAL oraz dla klientów komercyjnych jak np. Idea Place,
Kotànyi Polonia Sp. z o.o., Grupa Kapitałowa POL-DRÓG. Organizowała szkolenia dla zespołów telemarketerskich firmy QAD z kształtowania wizerunku firmy.
 
Jej pasją jest sztuka przez duże „S” i ludzie inspirujący do kreatywnego działania.
 
Trener inAkademii. Odpowiada za szkolenia z obszarów marketingu, PR i wizerunku.

Dodatkowa zawartość dostępna po wykupieniu dostępu premium.
W celu uzyskania większej ilości informacji skontaktuj się z nami!
W inAkademii możesz korzystać z przygotowanych przez autora szkolenia materiałów.

 

l.p. Nazwa pliku Pobierz
1. Brief dla agencji PR (.pdf) (.docx)
2. Umowa o zachowaniu poufności NDA (.pdf) (.docx)
3. Grupy docelowe – preferencje (.pdf) (.docx)
4. Baza mediów (.pdf) (.xls)
5. Konferencja prasowa – Budżet (.pdf) (.xls)
6. Konferencja prasowa – Zaproszenie (.pdf) (.docx)
7. Scenariusz konferencji (.pdf) (.docx)
8. Konferencja prasowa – Przykładowe Q&A (.pdf) (.docx)
9. Raport miesięczny z obsługi/td>

(.pdf) (.docx)
10. Kodeks Etyki PSPR (.pdf) (.docx)

[/s2If]

Dodatkowa zawartość dostępna po wykupieniu dostępu premium. W celu uzyskania większej ilości informacji skontaktuj się z nami!

Dodatkowa zawartość dostępna po wykupieniu dostępu premium. W celu uzyskania większej ilości informacji skontaktuj się z nami!

Comments are closed.